

iDance Sklep Taneczny udziela Państwu gwarancji zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania (wyjątek stanowią kamienie oraz towar z wyprzedaży).
- Towar zwracany nie powinien mieć żadnych śladów używalności (powinien być czysty, bez śladów np. potu, makijażu, kremu, tłustych plam itp.) i wysłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. Na dowodzie zakupu prosimy podać informacje o przyczynie zwrotu oraz numer konta bankowego, na który mamy wysłać pieniądze (gwarantowana wartość zwróconego towaru).
Nie zwracamy kosztów przesyłki. Klient ponosi wszelkie koszty przesyłki zwracanego towaru.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. - Niedotrzymanie powyższych warunków spowoduje, że Państwa zwrot nie będzie rozpatrzony.
- Sklep iDance nie przyjmuje zwrotów:
- kamieni, z wyjątkiem nienaruszonych (zamkniętych), oryginalnych opakowań 10-grosowych.
- Produktów z wyprzedaży.
Klient składa zamówienia na te towary na własną odpowiedzialność.
- W przypadku reklamacji towaru, warunkiem przyjęcia reklamacji jest przysłanie towaru na adres firmy z dokładnym opisem wady reklamowanego produktu oraz dowodu zakupu.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w momencie sprawdzania przesyłki w obecności kuriera lub pracownika poczty.
Uszkodzonej paczki nie należy odbierać.
Zwracane produkty należy przesyłać tak, aby towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W przypadku zniszczenia z winy wysyłającego, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o wartość uszkodzonego towaru.< /br /> Koszty odesłania zwracanego lub wymienianego towaru ponosi Klient.
W celu przyspieszenia rozliczenia, przy zwrocie należy podać dane adresowe, nazwę banku i numer konta, na który ma być dokonany zwrot. W przypadku niepodania numeru konta, zwrot zostanie dokonany przekazem pocztowym na adres Klienta. - Towary zakupione w wyprzedaży nie podlegają zwrotom ani reklamacji.
Reklamacje obuwia:
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas użytkowania obuwia, np. otarcia, starcia, rozerwania, rozciecia, itp., jak rownież naturalne zużycie obuwia, np. starcie spodow, starcie flekow, wytarcie wkladek, odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia, odksztalcenia spowodowane dopasowaniem obuwia do stopy. - Reklamacje rozpatrywane są w ciagu 21 dni od daty otrzymania przesyłki.
Wymiana towaru
- Istnieje możliwość wymiany towaru w terminie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Wymiana towaru następuje po spełnieniu warunków podanych w 'Zwroty i reklamacje' pkt. 2 i 4.
- Nie wymieniamy odciętych towarów, sprzedawanych na metry
- Prosimy o staranne zapakowanie odsyłanego towaru (np. oryginalne pudełko z obuwiem, zawinięte w papier) na podany niżej adres.
- Koszty wysyłek wymienianego towaru ponosi klient.
- W przypadku wymiany na inny towar, różniący się ceną, różnice w cenie zostaną uwzględnione po skontaktowaniu się z Klientem.
Towar należy odesłać na adres firmy: